2010. szeptember 27., hétfő

305 pip pár óra alatt !!!

A lépesek a következők voltak  :
GBP/JPY  és EUR/JPY órás  grafikonon kijelöltem az ellenállás szinteket , majd  buy ordereket helyeztem el a szintektől úgy 10-15 pipre, majd profit célnak beállítottam a következő ellenállás szintet, sl szintnek pedig az alatta lévőtől 10-15 pippel alacsonyabbra tettem .
Azért oldottam meg így , mert először is nem kell a gép előtt ülnöm, másrészt, ha áttöri a kurzus az ellenállás szintet, akkor általában eléri a következő ellenállást, arról azonban lepattanhat, és visszafordulhat .

Van egy olyan stratégia is, amit úgy hívnak : pozició porciózása .
Ez arról szól, hogy ha kurzus elér egy jelentős ellenállás szintet és áttöri,  akkor a pozíciónkból bezárunk bizonyos részt . Egyesek  a felét, mások a 2/3-adát .  Ugyan így azt is megcsinálják hogy ha az árfolyam nem a spekulációnak megfelelően megy, akkor egy bizonyos szinten bezárják a pozíció egy részét.
Ezt azonban csak akkor tudod megcsinálni, ha a gép előtt ülsz. A profik-tréderek szokták alkalmazni ezt a stratégiát .

A választás rajtad múlik !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése